Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. maj 2018 - 08:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Royalt Fødselsdags Show / Underholdning for Kronprins Frederik -

Min viv og jeg var ikke hjemme i går ....
Fik ikke set :
Royalt Fødselsdags Show / Underholdning for Kronprins Frederik.
I går, 27. 5. 2018 - på DR 1 - Start, vel kl. 20:00 ...
*
Spørgsmål :

Er der nogen af jer, som ved om det bliver genudsendt ?
Eller kan man se det "Et sted" ?
*
Venlig Hilsen og God Mandag .... Fra Jørn *
Avatar billede Nikolaj Forsker
28. maj 2018 - 08:59 #2
det ligger på dr.dk hjemmeside

det hed "hele danmark fejrer kronprinsen"

https://www.dr.dk/tv/se/hele-danmark-fejrer-kronprinsen-tv/-/hele-danmark-fejrer-kronprinsen-3
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. maj 2018 - 09:30 #3
MANGE = Tak ! Til jer begge ...
Avatar billede 450025 Ekspert
29. maj 2018 - 01:06 #4
Hei begge 2 dette var flott må få lov og si  dette tenk Jørn, for meg som er Dansk
født i Danmark bor her dette gleder jeg meg til i  når jeg får lidt tid, klare fine bilder også selv mandag kan bli en festdag, rart (merkelig) at ikke du var invitert i selskaper?
Arne
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
29. maj 2018 - 07:14 #5
God dag til dig, Arne ... - Ja, mærkeligt - Invitationen ikke kom ....
Avatar billede 450025 Ekspert
29. maj 2018 - 13:04 #6
Ikke fortvil du jeg fikk ikke invitasjon jeg heller, for meg lang reise å Gammal kunne så klart ha kjøp med leverpostei og rød pølse vet du det fås ikke her, ha det godt.
Arne.