Avatar billede Danne Praktikant
11. maj 2018 - 20:07 Der er 4 kommentarer

SKYPE

Min mand og jeg har begge mobiltelefon og mobil abb.
Nu er vi af praktiske grunde også kommet på både MESSENGER og SKYPE.
Det forvirrer og irriterer mig at gøre brug af så meget.
Kan jeg opsige mit alm mobil abb og alligevel fortsat bruge SKYPE og MESSENGER ?
Det er vist et meget dumt spørgsmål, men jeg har spurgt en del,og ingen synes at kende svaret.
Jeg har læst, at man kan købe et SKYPE nummer, og jeg ved, at man billigt kan tale over SKYPE med ikke SKYPE brugere.
Mange hilsner.
Grete.
Avatar billede jk45 Forsker
11. maj 2018 - 20:11 #1
Det ville jo under alle omstændigheder kræver en internetforbindelse enten vi mobilnettet eller trådløst net så du slipper nok ikke uden om et mobil abb.
Avatar billede Danne Praktikant
11. maj 2018 - 20:23 #2
Tak.
Hilsen Grete.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. maj 2018 - 09:35 #3
Hvis din gemal har et mobil-abonnement med MEGET data, og teleselskabet har mulighed for ekstra data-kort til tablet til en billig pris, så kan du bruge hans datakort (du kan så ikke ringe/sms, men kun via messenger/skype)
Fx har jeg telmore (gammel plenti-konto) med fri data, og de har datakort til fx min ipad for 29kr/md - den løsning ville også kunne bruges hos jer.
Avatar billede Danne Praktikant
12. maj 2018 - 12:49 #4
Mange tak, det vil jeg finde ud af.