Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2018 - 18:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

LogitechOptions Mgr.exe

Jeg har hentet LogitechOptions Mgr.exe til mit nye tastatur.
Men der kommer en popup som skriver, at det er holdt op med at fungere.
Den kommer igen og igen.
Jeg har geninstalleret, også med en ny exefil.
exefilen er til nogle ekstra funktioner. Tastaturet fungerer ellers fint.
Noget mærkeligt er, at noget må fungere, for det trådløse tastatur har fundet
computeren. (Logitech K375s)
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2018 - 19:01 #1
Der er åbenbart rigtig mange, som har det problem.
Jeg har hentet en Batch fil her, og afventer hvad der sker.
https://community.logitech.com/s/question/0D55A000075jv70SAA/cant-get-the-logitech-options-software-to-work
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2018 - 20:48 #2
Det hjalp ikke:-(
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2018 - 22:46 #3
Giver op og lukker.