Avatar billede miss-g Seniormester
23. februar 2018 - 20:27 Der er 1 løsning

Autoudfyld celle

Hej, jeg vil lige høre hvilken funktion i Excel jeg skal kigge på, hvis jeg f.eks. vil have autoudfyldt celler løbende. Hvis jeg f.eks. skriver A i celle 1, så skal der stå 300 i celle 2., så skriver jeg R i celle 3, og der skal stå 700 i celle 4. Lidt ligesom en vareliste....

Er det makro'er der kan det, eller skal jeg noget helt andet?
Avatar billede miss-g Seniormester
23. februar 2018 - 21:18 #1
Jeg prøver med Vlookup - måske den kan bruges.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Vi har et stort udvalg af Excel kurser. Find lige det kursus der passer dig lige her.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester