Avatar billede R.D.D Juniormester
20. februar 2018 - 17:25 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

kan jeg forbinne min fastnet pc med et net kabel til min bærbar pc som har wifi ?

hej alle. jeg vil lige høre om jeg på nogen måde kan bruge min bær bar pc, som en ruter til min fast net pc, med et kabel da den ikke har wifi og jeg godt vil undgå at trække kabel??

tak for hjælpen på forhån :)
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2018 - 17:36 #1
jo men du skal bruge et cross over kabel.
det er et kabel hvor ledningerne er krydset.
Avatar billede R.D.D Juniormester
20. februar 2018 - 17:49 #2
så jeg kan ikke bare bruge et normalt lan kabel ?
Avatar billede thov Forsker
20. februar 2018 - 18:00 #3
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2018 - 18:57 #4
Hvis der er en sådan indgang til kabel, som der findes på en stationær, kan du bruge det samme kabel. ofte er det sådan, at man første gang man skal på nettet med en bærbar, er nødt til at bruge et kabel.
Avatar billede R.D.D Juniormester
20. februar 2018 - 22:06 #5
ok tak alle sammen <3
i har hjulpet mig super magte :) <3 <3 <3
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2018 - 22:27 #6
Jeg forstår ikke hvad du mener med mindre end 3 (<3) men Ok :-)
Avatar billede R.D.D Juniormester
20. februar 2018 - 22:33 #7
#6 :    det her : <3 er et hjerte. fx : i <3 you
og så for de at jeg sætter 3 er fordi at jeg er mega glad :D
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2018 - 22:36 #8
Ok den har jeg ikke set før 😁