Avatar billede kirus Praktikant
13. januar 2018 - 15:08 Der er 2 kommentarer

benchmark til bærbare og stationære

Hej eksperter,

jeg står overfor et problem.
Jeg har behov for noget software som formår at benchmarke både bærbare og stationære.
Der skal kunne testes CPU , RAM og 3d men seperat.
Derudover skal jeg kunne lave en rapport med resultaterne som kan gemmes lokalt og ikke er bundet til en account og ikke skal uploades til en hjemmeside.

Hvis programmet er gratis ville det være en stor fordel. :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. januar 2018 - 20:59 #1
Måske kan dette bruges:

http://www.userbenchmark.com/Software
Avatar billede kirus Praktikant
15. januar 2018 - 15:03 #2
Hej Erik, jeg kender godt dette program men den uploader til internettet og det vil jeg ikke gøre. Det ser også ud til at den benchmarker mod andre computere på nettet og viser hvor maskinen befinder sig hende i forhold til de andre. Det er sikkert godt i langt de fleste tilfælde men jeg har brug for noget lokalt og vil kun sammenligne de maskiner jeg har, lokalt.

Den gamle test ville jo være en 3dmark men den er ikke gratis hvis man vil teste og gemme alle ting.