Avatar billede saija Nybegynder
25. august 2001 - 15:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Frysende internet

Nogle gange da jeg er på internet, \'fryser\' det og jeg er nød til at slukke maskinen og begynde forfra.
Hvorfor?
Avatar billede -xerox- Nybegynder
25. august 2001 - 15:16 #1
Det gør min også engang i mellem. Næste gang den gør det så tryk crtl-alt-delete og se msqsrw, det er sikkert den der ikke svarer.
Avatar billede bosse88 Nybegynder
25. august 2001 - 15:18 #2
Det har også været sådan på min maskine, jeg bruger stofanet og jeg var nød til at slukke for netværks opkoblingen og tænde igen hvis jeg skulle komme på nettet igen.....
Avatar billede saija Nybegynder
25. august 2001 - 15:28 #3
Er der ikke noget andet at gøre?
Kan det skyldes at jeg kun har56K modem?
Avatar billede -xerox- Nybegynder
25. august 2001 - 15:35 #4
Så skulle det da være en fejl i opsætningen af det.
Avatar billede rejen Nybegynder
25. august 2001 - 18:02 #5
Prøv dette link fra Microsoft Knowledge base:

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q175/1/48.ASP

Avatar billede saija Nybegynder
25. september 2001 - 21:19 #6
Tak for hjælpen.