Exchange 2013/Outlook 2016 - forbindelse/profil-problemer
HejSom så mange andre, er jeg stødt ind i et problem med forbindelsen i mellem Outlook og Exchange, og har efterhånden søgt Google tør. Håber I kan hjælpe.
Vi har en bruger med Outlook 2016 installeret på sin bærbar - Outlook kan åbnes, men den står med status "Afbrudt".
Hvis jeg forsøger at genoprette hans profil på den bærbare (eller hvilken som helst anden PC) får jeg følgende fejl:
"Microsoft Outlook kan ikke startes. Outlook-vinduet kan ikke åbnes. Mappesættet kan ikke åbnes. Filen C:\Users\<brugernavn>\AppData\Local\Microsoft\Outlook\<bruger-e-mail>.ost er ikke en Outlook-datafil (.ost)."
Hvis jeg skifter til ikke-cache-lagret tilstand får jeg samme fejl, dog uden sidste sætning.
Webmail virker fint for brugeren.
Jeg har forsøgt:
- Genoprette profil (adskillige PC'er)
- Geninstallere Outlook/Office
- Reperation af .ost-fil
- Formindske .ost-fil (fylder ca. 2.7GB)
- Cache-lagret/ikke-cache-lagret tilstand.
Nogen forslag??
Mvh.
Søren