Avatar billede Martin Christensen Praktikant
31. oktober 2017 - 19:24 Der er 9 kommentarer

Kode ved login

Hej alle
Jeg har et stort problem der er pludselig kommet kode på min pc nå jeg starter den op vil den have kode samt den skriver
Brugerens adgangs kode skal ændres inden fer logges på
Men jeg har aldrig haft nogen kode hvad Fuck gør jeg så
På forhånd tak
MMvh Martin S C
Avatar billede jalved Ekspert
31. oktober 2017 - 19:32 #1
Hvilket styresystem bruger du?

har du forsøgt bare at logge på uden at skrive noget?
Avatar billede Martin Christensen Praktikant
31. oktober 2017 - 19:48 #2
Ja det vil den ikke .den bliver ved med at skrive den vil have en kode som jeg ikke kender samt lave ny kode der efter så jeg kan ikke kone videre uden den kode so jeg ikke selv har lavet.

Da jeg forlod pc sidste gang havde jeg logget ind på OneDrive vi af skolen system . Da jeg kommer hjem og starter pc op vil den så have den kode
Avatar billede ErikHg Ekspert
31. oktober 2017 - 19:59 #3
Avatar billede jalved Ekspert
31. oktober 2017 - 20:21 #4
Hvis ikke #3 virker....

Hvilket styresystem har du? Hvilke muligheder får du, hvis du trykker F8, når computeren starter op?
Avatar billede Martin Christensen Praktikant
31. oktober 2017 - 20:32 #5
Den reagere ikke på F8 ☹️☹️
Avatar billede Martin Christensen Praktikant
31. oktober 2017 - 20:33 #6
Windows 10
Avatar billede jalved Ekspert
31. oktober 2017 - 20:43 #7
F8 virker som udgangspunkt ikke i Windows 10.

Har du prøvet det #3 foreslår?

Har du en Windows 10 cd? Jeg forestillede mig, du måske kunne komme ind i den ved at resette den eller finde et gendannelsespunkt.
Avatar billede ErikHg Ekspert
31. oktober 2017 - 21:00 #8
Måske er dette link en hjælp til at løse problemet:

https://www.youtube.com/watch?v=j0_N5gZ-PWs
Avatar billede 450025 Ekspert
01. november 2017 - 05:55 #9
Martin Christiansen, det tok laaaaaaaaaaaaaaaaaaag tid før vi fikk styre systemet Win10 husk det neste gang.

ErikHg Takk igjen altid flink du greit svar dette, neste spørsmål lag deg lokal konto?

Det gjør jeg for noen 1234    eller  Long navn på min hund etc. Dit valg.

Jeg har deaktiver det på mine computere, hverdagen er lettere syntes jeg.

På den lille data for reise, på tur låses den alltid.  Men jeg har fått til et valg og bestemmer selv hva jeg vil. lås ok  -  åpen ok.
Dette klare du fint, du vet dit eget behovet bedsr selv.
Ha en fin dag.
Arne