Avatar billede lurup Ekspert
27. oktober 2017 - 17:04 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Lave password på en Google mappe

Jeg har en google konto hvor min datter gerne vil have en mappe da jeg har ubegrænset plads.

Kan vi lave den så der er password på den som jeg ikke kan åbne
Avatar billede Mikael Ekspert
27. oktober 2017 - 17:12 #1
Tvivler stærkt på det ???
Da det er din google konto, så har du i sagens natur "adgang" til det hele/alt.
Også et evt. password din datter har lavet..
Avatar billede Mikael Ekspert
27. oktober 2017 - 17:18 #2
Et alternativ KUNNE være at hun oprettede sin egen MEGA konto.
Der er i standard og gratis version 50 gb plads.
Avatar billede lurup Ekspert
27. oktober 2017 - 17:38 #3
Mega konto lyder spændende....Har du en link ??
Avatar billede Mikael Ekspert
27. oktober 2017 - 18:03 #4
Google er din ven ;)

Prøv Mega.nz
Avatar billede lurup Ekspert
27. oktober 2017 - 18:44 #5
Mange tak
Avatar billede Mikael Ekspert
27. oktober 2017 - 18:48 #6
Bruger selv MEGA.. Den virker bedst med standard browser Chrome og Firefox.
IE er IKKE gode venner med MEGA. ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
27. oktober 2017 - 18:54 #7
HUSK at lave en "backup key".. Glemmer sit man password til MEGA, så kommer man ikke på sin konto igen.

Når kontoen er lavet, så gå til "tandhjulet" nederst i venstre side. Vælg "email og password".. I højre side er der så mulighed for at downloade sin "backup key" ;)
Avatar billede 450025 Ekspert
27. oktober 2017 - 19:19 #8
Herlig den skal jeg sjå på i morgen, ja vist Mikael Google er min Venn, hva koster den?
Orker ikke stresse med det nå klokken er over 24.00.
Så langt mange Takk.
Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
28. oktober 2017 - 05:19 #9
Herlig skrev jeg? Jeg vet ikke jeg? Klart det ble et problem ikke ofte det men det forekommer. Hva har jeg gjort.
Lasta ned programmet, bruker Google, utvidels er ok aktivert også, er Registrert,
mail address er korrekt, password er sterkt også, logg inn, virker ikke så klart.

Din mail address feil?  support@mega.nz kontaktet får sikkert svar en gang.
Nå har jeg bare en addresse så hva gjør man da?

Det er sjeldent dette forekommer men det hender, jeg ser ikke noe lys i tunnellen.
Løsning kanskje droppe dette Program.

Arne
Avatar billede Mikael Ekspert
28. oktober 2017 - 05:46 #10
#9.. Har du ikke modtaget en aktiverings mail. Hvor du skal aktiverer ??
I samme mail BURDE der også være et link du istedet kan kopier og indsætte i adresselinien i din browser. ???
Avatar billede Mikael Ekspert
28. oktober 2017 - 05:57 #11
#9 Er du 200 % sikker på at du taster din mail adresse korrekt.. Og at det er den samme mailadresse som du fik aktiveringsmailen på ??
Avatar billede 450025 Ekspert
28. oktober 2017 - 06:13 #12
Dette er dobbel sjekka, mail adressen har jeg hatt i 15 år minst, dette har hent 2 gange før for meg.
Nå får jeg høre hva Support forteller, men Takk for svaret ditt Mikael, jeg tror dette programmet er fint jeg stoler på dine ord der.

Ha en riktig fin Helg Mikael, her er det bare en drøm sol å klar himmel.

Arne
Avatar billede Mikael Ekspert
28. oktober 2017 - 06:18 #13
#12  Nu er det længe siden, at jeg oprettede min MEGA.. Men uanset det, at Mega skriver fejl i mailadressen, så er det MULIGT at fejlen istedet ligger i det password du valgte. Og taster i login ???
Der er forskel på store og små bogstaver.
Avatar billede 450025 Ekspert
28. oktober 2017 - 06:55 #14
Takk igjen jeg satte password godkjent også grønn hake, så skulle jeg gjenta ok nok er
jeg gammal og dette burte være rutene så masse jeg er på data.
Det løper ikke fra så meg tenker dette fikser jeg.
Til deg nyt nu dagen, Hunden min venter turgåing er fast her 10 km å 27 gr i dag det er varmt det.

Arne