Avatar billede deedee Praktikant
24. juli 2017 - 13:51 Der er 11 kommentarer

Software til Kasseapparat/pengekasse

hej jeg har googlet lidt rundt men har ikke rigtigt fundet noget... jeg kunne godt tænke mig en pengekasse til min virksomhed... jeg har et fakturingsprogram men der er ikke penge kasse ink... tænkte sådan en pengekasse hvor man slå ind beløbet de skal af med og hvad man får i kontanter så regner den selv beløbet ud hvad de evt skal ha tilbage ;-) Håber der er nogle der forsår og kan hjælpe
24. juli 2017 - 14:04 #1
Du nævner ikke noget om budget; der er meget stor forskel på hvad sådan noget koster. Jeg tænker det du leder efter, er det man kalder POS software.
Du kan få nogle forskellige løsninger til android/IoS som er fornuftige ift. pris. og ellers findes der forskellige løsninger som varierer prismæssigt alt efter hvor meget eller lidt du tilkøber.

http://www.alskassen.dk/ - de har nogle gode løsninger; bl.a. integration med økonomiprogrammet summasummarum.

www.shopbook.dk - de havde i hvert fald på et tidspunkt en gratis løsning!

De sidste to kender jeg ikke særlig meget til, men du kan da prøve at kigge på dem selv:

www.copydanmark.dk
www.flexpos.dk

Håber det kan bruges - held og lykke med det.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. juli 2017 - 14:05 #2
Nej, det forstår jeg ikke rigtigt. Det du söger er en form for lommeregner? Bruger du en PC? Mac? Skal det vises for kunden?
Avatar billede deedee Praktikant
24. juli 2017 - 14:40 #3
ja det er det jeg skal bruge michael... nej det skal ikke vises for kunderne... det vare bare for at undgå lommeregneren :-) på en pc
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. juli 2017 - 14:49 #4
Nu ved jeg ikke hvordan det er i DK, men i Sverige er der strenge love på hvordan et kassesystem skal fungere (Gemmes i systemet, udskrive bon med firmaoplysninger osv).
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2017 - 15:04 #5
24. juli 2017 - 15:36 #6
#5: Mange links fra din Google søgning henviser primært til kasseapparater, som i fysiske apparater og lignende tunge løsninger. Ikke just at sammenligne med en software baseret POS løsning.
#4: Det har vi til dels også - i hvert fald hvis det omhandler egentlige virksomheder med tilknyttet cvr nummer.
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2017 - 21:56 #7
jeg ville ringe til kassefirmaerne, og spørge hvad software deres apparater bruger
24. juli 2017 - 22:06 #8
Shopbook er en integreret løsning der i hvert fald bruges af mange frisørsaloner, kosmetologer og i den dur.
Anyways, så kan du prøve modulet gratis i 30 dage og se om det er noget for dig.
Avatar billede Dyrvig Praktikant
14. september 2018 - 11:31 #9
Du kan også tage et kig på https://bizsys.dk/
Avatar billede Peter Raller Praktikant
05. februar 2019 - 13:05 #10
Nu er det godt nok et gammelt opslag, men jeg tillader mig alligevel lige at svare på dit spørgsmål, det kan jo være andre kan få gavn af det.

Jeg har en butik inde i København, hvor jeg hidtil har benyttet mig af EBM kasseapparat. Det fungerer helt fint, og i over 4 års brug har jeg endnu ikke haft problemer med det. Som tidligere nævnt, så afhænger det også af dit budget - men så vidt jeg husker var prisen billigere end andre udbydere dengang jeg købte det.
Avatar billede JakobMeyer Praktikant
18. februar 2019 - 13:22 #11
Hej
Jeg benytter mig også personligt af https://ebm.dk/ i min restaurant i Nordsjælland.
Dem har jeg og min kone været glade for de sidste mange år, priserne er gode, servisen er i top, og så er det ikke mindst et kasseapparat som er nemt og håndterer for både mig og mine ansatte. EBM har derfor kun vores varmeste anbefaling.