Avatar billede tanjaoue Juniormester
02. april 2017 - 12:04 Der er 8 kommentarer

Alt for store toolbars

Hej min niece har pillet ved vores bærbare og har trykket på et eller andet.
Jeg har været alt i gennem skærm indstillinger... Ja selv der hvor du kan stille størrelserne manuelt på linjerne... men stadig er min hoved toolbars i stifinder og f.eks. word når vi åbner det forstørrede i værktøjslinjerne
Nogle der ved hvor det kan indstilles ?
Avatar billede INK Ekspert
02. april 2017 - 12:19 #1
Kan det skyldes, den er sat til tablettilstand? Gå i handlingscenter og slå det fra.
Avatar billede Uvanga Ekspert
02. april 2017 - 12:27 #2
Forslag:
Har hun trykket på ctrl & + (ctrl & - minimerer)
En anden mulighed: Hold ctrl nedtrykket og rul med hjul på mus.
Avatar billede tanjaoue Juniormester
02. april 2017 - 13:41 #3
Det er desværre ingen af ovenstående ? jeg har billede af det hvis jeg kan sende det til jer ?
Avatar billede tanjaoue Juniormester
02. april 2017 - 13:44 #4
Det er teksterne i vlrktøjslinier der er forstørrede
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2017 - 13:44 #5
Du kan bruge billed upload:
https://billedeupload.dk/
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2017 - 13:45 #6
upload billede og læg linket i tråden
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. april 2017 - 15:11 #7
Prøv at trykke på Windows tasten+X  vælg  >indstillinger > Øget tilgængelighed >Undertekster (Se om alle står til Standard)
Avatar billede tanjaoue Juniormester
02. april 2017 - 19:46 #8
Hej alle det var desværre ingen af dem. Jeg fandt et gendannelsespunkt så nu er problemet væk... men gad vide hvad min niece havde trykket på ?