Avatar billede Kamilla67 Novice
21. marts 2017 - 08:47 Der er 3 kommentarer

Drive

Hej, der kommer sådan en meddelelse at jeg skal oprette forbindelse til drive.hvad skal jeg gør? Er det noget farlig? På forhånd tak,
Med venlig hilsen
Kamilla Namazova
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. marts 2017 - 09:10 #1
Jeg tror du skal beskrive det liiiidt mere....

Kommer beskeden fra Word? - eller fra Windows?

Hvilken version af Word kører du? - og af Windows?

Eks. Windows 10 og Office 365 er knyttet tæt op på OneDrive (men ikke bare "drive" - den hedder OneDrive), og hvis du har sådan en aftale, er der næppe noget farligt i det.
Avatar billede Kamilla67 Novice
21. marts 2017 - 10:16 #2
jeg skriver meddelelsen.
opret forbindelse til drevet igen
dine filer midlertidigt kopiret til harddisken indtil du opretter forbindelse til drevet filhistorik igen og kører en sikkerheds kopi
hvad skal jeg gøre?
jeg har forsøgt at lave gendannelse af pc, det kan jeg heller ikke,det blev ikke fuldført og skriver at jeg skal lave avanceret gendannelse
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. marts 2017 - 17:04 #3
Det lyder helt sort i mine ører - det lyder i hvert fald ikke til at have med Word at gøre (du har lagt spørgsmålet i kategorien "Word").

Gendannelse har jo heller ikke med Word at gøre - det har med operativsystemet at gøre.

Men det lyder mest af alt som om dit operativsystem (Windows?) har været tilknyttet et "eksternt" drev af en eller anden art... - men det er næsten kun dig selv der ved om det er tilfældet...