Avatar billede 450025 Ekspert
20. marts 2017 - 08:34 Der er 6 kommentarer

Word er blitt Trasig.

En merkelig oppførsel.
Jeg bruker Word 2016 har Win10 og computer virker ok, stort sett Rask også.
I blant bruker jeg Gmail som jeg liker og er helt ok. Men kan til tider ha bruk for flere program samtidig, mulig jeg krever for meget, jeg er faktisk på jobb har lidt musikk også,
Word er avinnstallert og installert igjen uten det hjalp.

Gmail det samme, på Word 2016 som ikke er den verste men den henger etter, der mangler en bokstav mulig jeg er for rask hvem vet?

Gmail funker den men den er enda verre faktisk slitsom å bruke, løsning hent en øl i kjølen og den har klart å komme ned på neste linje.
Og jobben kan fortsette supert det
Da har den hatt pause og er faktisk Pigg igjen men det vare ikke lenge før jeg er tilbake til denne uvane igjen.

Hvordan angriper jeg det, og Takk for gode råd.

Arne Mathiesen Thailand.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. marts 2017 - 08:44 #1
1) test din internetforbindelse - der kan være udfald
2) test harddisken for dårlige sektorer - start kommandoprompt og skriv chkdsk c: /r
hvis du har flere partitioner, så tjek del alle.
Avatar billede 450025 Ekspert
20. marts 2017 - 09:47 #2
Takk for svaret claes57 har tro på det jeg skal sjekke jeg,  er på farten om få strakser har et data besøk som må fikses, gamle Gubber kjøre i grøfta vet du, må få haler dem opp igjen. Vet lite om  problemet men sikkert det vanlige.

Takk Arne.
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. marts 2017 - 11:55 #3
Hent og kør en Reparations disk Sæt mærke ved din Windows type og download.
https://neosmart.net/EasyRE/#buy
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. marts 2017 - 12:36 #4
fejl tråd sorry
Avatar billede 450025 Ekspert
20. marts 2017 - 14:30 #5
claes57 hjemme igjen satt igang  og tror dette ble løsningen, internettforbindelsen var ok, men del 2 hjalp virker sådan, nå har jeg kjørt både Word 2016 og Gmail begge er tydelig friskmeldt, skal notere dette om det oppstår igjen men til deg Takk for hjelpen så langt.

Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
21. marts 2017 - 10:41 #6
En tilbake melding  fra Word 2016 og Gmail, rådet du ga claes57 var perfekt nu har jeg råkjørt begge i hele dag hadde noe etterslæp, dem har fungert perfekt ingen problem i hele tatt.
Kan disse programmer ha tatt en tur på Byen på egen hand, kjørt hjem i Fylla bare for å plage meg Tru???

Kan ikke stole på noen i dag tragisk men sandt. Så vær OBS.

Arne Mathiesen Thailand.