Avatar billede denkorte Praktikant
03. marts 2017 - 07:57 Der er 3 kommentarer

SØGER EN MSI NIGHTBLADE X2B-200EU EKSPERT....

hejsa alle sammen :D jeg har en msi stationær som jeg gerne vil ha nulstillet via cmos clear button. har prøvet og googlet mig frem og tilbage med videoer og siddet på msi´s hjemmeside det meste af natten, men kan simpelthen ikke finde den, tør ikke skille for meget inden i uden jeg er 100% sikker på hvor den er.. Problemet lægger i at den booter fra nettet af den mangler boot device, og prøver og boote over pci4, og kan ikke engang komme ind i bios da keybordet ikke vil samarbejde,,
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. marts 2017 - 09:26 #1
Er der ikke en manual med en beskrivelse af "dyret"?
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. marts 2017 - 10:34 #2
Hvis det er et Trådløst USB Tastatur så prøv at flytte USB Donglen til en anden port.
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. marts 2017 - 11:42 #3
En mulighed er jo også hvis det er et trådløst tastatur, at batteriet er fladt.
Du kan jo også hvis du altså har et andet tastatur (et med ledning) prøve at tilkoble dette.