Avatar billede ErikHg Ekspert
02. marts 2017 - 21:17 Der er 3 kommentarer

Touchpad på ASUS N56VZ

Jeg har en bærbar ASUS N56VZ
Jeg vil meget gerne kunne sætte touchpaden ud af funktion permanent, da jeg oftest rammer den når jeg skriver på tastaturet. Jeg har det meget bedre med at bruge en mus.
Jeg ved at andre her på eksperten har været inde på dette emne, og jeg fandt også et link til ASUS´ hjemmeside, men der var kun vist ud for OS Windows 10. På min bærbare er der installeret Windows 7 64-bit.
Håber at nogen kan hjælpe.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. marts 2017 - 21:34 #2
på denne side vælg dit Styresystem hent drivere til din Pc:
https://www.asus.com/dk/Notebooks/N56VZ/HelpDesk_Download/
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. marts 2017 - 21:53 #3