Avatar billede thomas73 Nybegynder
23. august 2001 - 17:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Outlook har blokeret adgangen til følgende...

Jeg har modtaget en email i Outlook 2000, med en vedhæftet fil (.mdb access database), men Outlook blokerer åbenbart også for denne type filer, så selvom jeg kan se at der er en vedhæftet fil, kan jeg ikke åbne den eller gemme den på disken.

Hvordan får jeg den ud fra mailen?
Avatar billede smms Nybegynder
23. august 2001 - 17:58 #1
Du kan sende den videre til fx Outlook Express
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. august 2001 - 18:02 #2
hvis du kan åbne din mail i browseren (webmail eller såen) så kan du hente den den vej!
Avatar billede thomas73 Nybegynder
23. august 2001 - 18:05 #3
den er allerede hentet fra mailserveren og hvis jeg videresender den til en hotmail, så sender Outlook ikke den vedhæftede fil med. (Microsoft må synes at deres Access laver nogle meget farlige filer!)
Avatar billede smms Nybegynder
23. august 2001 - 18:11 #4
Hvis jeg vidresender en mail med virus der er blokeret bliver jeg spurgt om jeg vi sende den fil med og hvis man JA bliver den sendt med og jeg kan åbne den i Outlook Express
Avatar billede dr.m Nybegynder
24. august 2001 - 01:14 #5
Start Regedit and find the key HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Office\\10.0\\Outlook\\Security
make a new\" String\" called \"Level1Remove\" with the value you wish to allow, for example .mdb

Restart your PC

M

Avatar billede thomas73 Nybegynder
25. august 2001 - 10:14 #6
Det virker desværre ikke. Security fandtes ikke, men jeg oprettede den og de tilhørende oplysninger. Stadig ingen mulighed for at få fat i den vedhæftede.
Avatar billede netbabe Nybegynder
28. august 2001 - 14:11 #7
Måske står der noget her du kan bruge? http://www.slipstick.com/outlook/esecup/getexe.htm
Avatar billede thomas73 Nybegynder
29. august 2001 - 11:56 #8
Det var lige hvad jeg skulle bruge. Det nemmeste var at importere mailen i Outlook Express.