Avatar billede ps76 Forsker
27. januar 2017 - 10:43 Der er 2 kommentarer

Ingen systemgendannelse?

Jeg har windows 10, men oplever pludselig at en del programmer ikke indlæses ved opstart - bl.a. Dropbox. (normalt genvej i proceslinien). Samtidig sker der den ændring, at mit skrivebord ved opstart kun viser billedet - ingen genvejsikoner, som jeg ellers har masser af. Først når jeg højreklikker et sted på skrivebordet, kommer de pludselig frem.
Har så prøvet at ville rulle nogle dage tilbage - har punkter før jeg installerede sidste software, som jeg kan bruge - men efter at den har prøvet et stykke tid, giver den op med beskeden at genoprettelse ikke kunne lade sig gøre, sandsynligvis fordi et antivirus program kører. Prøver så igen efter at Bitdefender er slået fra - men får samme besked. Fejlkode 0X80070005.
Nogle forslag til hvordan jeg kommer ud af dette problem? (har også kørt Malwarebytes, som ikke fandt noget, samt CC cleaner oprydning).
Avatar billede Nina Forsker
27. januar 2017 - 11:21 #1
Hej,

Prøv den her guide.
http://windowsclan.com/how-to-fix-windows-update-error-0x80070005-in-windows-10/

Ellers ved jeg ikke helt hvad du skal gøre. Det lyder som om du mangler nogle administrator rettigheder.

Håber det hjalp lidt,

Mvh. Nina
Avatar billede smalmhus Praktikant
28. januar 2017 - 07:52 #2
Hej ps76.
Hvor mange programmer har du til at starte op med computeren?
-hvor mange programmer er aktiveret i din "msconfig/start"?

Prøv at slå alle programmer fra (deaktiver) - undtagen din antivirus --> genstart.
-og så slå programmerne til ét for ét.... så kan du se hvilket program der forårsager problemet.

Følg denne guide til at slå programmerne fra:
http://langsom-pc-computer.dk/