Avatar billede Markkallstroem Juniormester
04. november 2016 - 22:36 Der er 2 kommentarer

Chromebook - Findes der nogen bedre løsninger?

Hej.
Jeg er blevet stor fan af Chromebooks - Dels at de kun koster 2000 kr. - mod 10.000 hvis man skal have en Macbook.

Windows forstår jeg mig sådan set ikke på længere..

Men altså den her Chromebook har også sine udfordringer. Det kommer til udtryk når vi f.eks. skal vise familien fotos der ligger i skyen - Den kan simpelthen ikke hente dem og vise dem..

Er det fordi teknologien ikke er der helt endnu?? - Måske mangler jeg en hurtigere forbindelse eller min Chromebook mangler kræfter..

Når der er for mange faner åbne, så genstarter den også automatisk.. Lidt irriterende.

Bruger den til hverdag når jeg skal lægge nye indlæg op på min hjemmeside http://www.konkurrencer-nonstop.dk
Avatar billede Markkallstroem Juniormester
17. november 2016 - 19:20 #1
Avatar billede Markkallstroem Juniormester
13. december 2016 - 09:43 #2
Ja, jeg har jo så fundet ud af at det er fordi den ikke har så stor processorkraft.

Jeg kan ikke bare bede den om at åbne en mappe på 1 GB, for så skal den hente hele lortet samtidigt med at den skal vise mig det.. Den crasher lidt på det - Men til alt muligt andet er den sgu udmærket.

Deltag i quickchancen på https://www.konkurrencer-nonstop.dk/quickchancen-dk/