Avatar billede oldemor Mester
03. november 2016 - 12:01 Der er 1 kommentar

Microsoft solitaire collection

Hej
Jeg kan ikke åbne Microsoft solitaire collection mere efter at have installeret jubilæums udgaven af windows 10. Når jeg forsøger at åbne appen, giver den et blink og så er computeren tilbage på skrivebordet. jeg har afinstalleret og indstalleret appen op til flere gange men problemet er der stadig. er der nogen der kan hjælpe med at få gang i appen igen?????
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2016 - 21:23 #1
Prøv at fjerne den med powershell
Find powershell i programlisten (ligger langt nede)
Højreklik og kør den som administrator.
Når den er startet op, kopier dette ind og tryk enter:
Get-AppxPackage *solitairecollection* | Remove-AppxPackage

Når den er fjernet, lukker du powershell ned, og går ind på store og prøver at hente den ned igen.

Sakset herfra:
http://www.intowindows.com/reinstall-microsoft-solitaire-collection-in-windows-10/