Avatar billede HEF Juniormester
03. november 2016 - 11:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Script på en server der er nede, hvordan kan jeg skrive en automatisk fjelmedelelse

Har en side hvor jeg henter flere script fra en anden en anden hjemmeside.
Når nu denne anden side er nede, vil jeg jo gerne kunne give en fejlmedelelse på min side. Hvordan gør jeg det.
Ved at man kan if /else eller lign. og alt efter hvad man får retur, kan man vise resultat fra script eller en fejlmeddelelse.
Men hvad får jeg retur, henholdsvis når jeg får et svar og når jeg ikke får et svar fordi siden er nede.
På forhånd tak
Avatar billede Slater Ekspert
03. november 2016 - 12:08 #1
Hvordan henter du dataene fra den anden side? AJAX? Direkte inklusion af scripts?
Avatar billede HEF Juniormester
03. november 2016 - 13:49 #2
Direkte ved at inkludere et script.
18. december 2016 - 13:08 #3
Lad os se et kodeeksempel på det script.