Avatar billede Jan Hansen Ekspert
30. oktober 2016 - 22:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Live til projektor!!

Har Pc og projektor med vga indgang.
Ønsker at vise live skuespil på projektor, evt. også gemme video samtidig med, men er det bedst at bruge et webcam eller et netværkscam (overvågningscam) til det og skal det ekstra software til??
Kan Logitech C920 HD Pro Webcam ( https://www.proshop.dk/Webcam/Logitech-C920-HD-Pro-Webcam-Black/2541647?b=logitech~hp~microsoft~creative~trust~logilink ) bruges m.5 m Usb 2 forlængerledning?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
31. oktober 2016 - 14:08 #1
Hej, Jan.

  Jeg synes det virker lidt uklart, hvad det er du gerne vil have svar på, men...:

  Hvis det handler om, at I laver lidt skuespil, som I ønsker at "optage" via webcam og vise igen via en projector, så kunne et C920 være en mulighed, men forvent ikke mirakler! Det er et super webcam, men du mangler de ting, der skal til for at det vil spille i stort format; linsen er simpelthen ikke lavet til det formål.
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
31. oktober 2016 - 14:23 #2
Underholding ved en fest som skal kunne ses af publikum via projektor så skal gerne have et cam som kan sende live til projektoren (til en rimelig pris)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
31. oktober 2016 - 15:35 #3
Der er nok ikke meget andet at gøre, end købe et hjem og lege lidt med det.
Som jeg skrev ovenfor, et webcam kan ikke udrette mirakler (uanset kvalitet), da det er lavet til nærfelt og du her har brug for vidvinkel, men giv det da en chance og se hvordan det ser ud i den virkelige verden.