Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2016 - 17:31 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Printere og blækpatroner ...

Skal have ny printer. Overvejer en af nedenstående.

Vil af designmæssige årsager helst have den første. Men er der ikke noget med at man ved HP printere ikke kan købe patroner enkeltvis?

https://www.computersalg.dk/i/2232206/hp-officejet-pro-8610-e-all-in-one
https://www.computersalg.dk/i/819235/canon-pixma-mx925-blaekprinter-sort
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2016 - 17:32 #1
Er ikke sikker på om det er lige det. Syntes bare jeg kan huske der er et eller andet ved dem der gør dem dyrere i blæk ...?
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2016 - 18:00 #2
HP patroner har altid været dyrere end andre.
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2016 - 18:36 #4
Glemte en ting.
jeg kan ikke gennemskue om Canon printeren kan tilsluttes computeren med kabel, eller om den kun fungere via wi-fi. Kan noget gennemskue det?
Avatar billede store-morten Ekspert
15. maj 2016 - 18:42 #5
Mulighed for PC-tilslutning    Ja
PC-forbindelse                      USB 2.0, LAN, Wi-Fi(n), USB vært
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2016 - 18:43 #6
Ok, tak. Kunne jeg ikke finde.
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2016 - 19:34 #7
Hvis der i stedet for det du har skrevet "USB 2.0, LAN, Wi-Fi(n), USB vært" står "LAN, Wi-Fi(n), USB vært" - altså det samme, minus USB 2.0 - kan den så stadig tilsluttes med kabel?
Har fundet en anden printer jeg hellere vil have.
https://www.computersalg.dk/i/2011918/epson-workforce-wf-3620dwf
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2016 - 19:43 #8
Tror jeg har fundet svaret. Ser ud til at være ja.

Tilslutninger
Wi-Fi Direct, Wireless LAN IEEE 802.11b/g/n, Ethernet-interface (100 Base-TX / 10 Base-T), Hi-Speed USB - compatible with USB 2.0 specification
Avatar billede kurtba Ekspert
16. maj 2016 - 15:49 #9
Hvis du har stort behov for blækpatroner, kan du med fordel købe hjem fra udlandet.
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=WorkForce+WF-3620DWF&_sacat=0