Avatar billede jmgranner Juniormester
02. maj 2016 - 15:29

woocommerce og epay

Vi bruger Epay og efter en ordre sættes ordren ikke længere til (processing), den står stadigt som (pending). Vi skal have fundet en løsning. Epay mener det er den nye woocommerce 2.5.5 som giver problemet. De anbefaler en restore, men vi har så mange ordre ind at det er et for stort job.
Vil du kunne se på det, så skriv lige ;)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester