Avatar billede crjensen Juniormester
25. april 2016 - 20:22 Der er 2 kommentarer

Grafikkort til HP Pavilion p6-2070sc

Sønnike vil gerne have opgraderet grafikkortet i den stationære PC.
Men - det er en gammel sag efterhånden.
Kan grafikkortet opgraderes - uden også at skulle investere i ekstra ram og køler, osv.?
Det er en HP Pavilion p6-2070sc med PSU 300w (http://h20564.www2.hp.com/hpsc/doc/public/display?docId=c03068925)

Kan den klare fx et GeForce GTX750ti? Eller hvilket grafikkort bør vi gå efter, for at få en opgradering der passer til computeren?

Tak for hjælp.
Avatar billede kurt54 Ekspert
25. april 2016 - 21:59 #1
Ja det ser fornuftigt ud.

Jeg synes dog det er lidt uskønt med 2 forskellige størrelser klodser RAM på et motherboard der supporterer dual channel - hvis chipsettet supporter flex mode kører noget af rammet dog  dual channel.
Avatar billede crjensen Juniormester
26. april 2016 - 00:00 #2
Hej Kurt, tak for svaret. Jeg skal lige tjekke, om jeg har forstået svaret rigtigt: Et GeForce GTx750ti vil kunne du', men som jeg læser dit svar, er der måske et andet grafikkort, vi i stedet bør overveje at købe og installere?
Tak for din hjælp.