Avatar billede bbnbbn Nybegynder
24. marts 2016 - 11:04 Der er 4 kommentarer

iphone 5 = Apple id

HJÆLP jeg ved min kode og min lås op ,, men kan ikke huske min Apple id= b,,,,,@icloud.com og adgangskode  og når jeg ikke kan løse op for dette problem kan jeg slet ikke bruge mobilen ??
Avatar billede claes57 Ekspert
24. marts 2016 - 13:37 #1
Avatar billede bbnbbn Nybegynder
10. maj 2016 - 08:08 #2
har måtte finde min købs regning og fremvise  appel jeg ejer mobiler og så kunne de gå ind og finde kode ordet på den måde kunne jeg bruge mobiler igen  mvh Bjarne
Avatar billede bbnbbn Nybegynder
10. maj 2016 - 08:09 #3
har måtte finde min købs regning og fremvise  appel jeg ejer mobiler og så kunne de gå ind og finde kode ordet på den måde kunne jeg bruge mobiler igen  mvh Bjarne
Avatar billede claes57 Ekspert
10. maj 2016 - 08:22 #4
klik lige på accepter svar ud for dit svar, så du lukker spg.