Avatar billede justask Nybegynder
23. marts 2016 - 10:42 Der er 2 kommentarer

iPhone reset

Hej

Jeg har en iPhone 4s, men den er blevet helt syg. Den genstarter hele tiden, men når ikke helt igennem før den genstarter igen. Apple logo -> sort -> Apple logo -> sort ... osv. Når jeg kobler den til computeren og "force restarter" den, fanger iTunes den og spørger om jeg vil reinstallere eller opgrader styresystemet da der er et problem med det. Begge dele går dog galt, med en 4013-fejl (jeg lander på https://support.apple.com/da-dk/HT201444). Det pudsige er dog, at mens iTunes er igang med at reinstallere genstarter tele fonen ikke...

Så jeg spekulerede på, om der var andre værktøjer der kunne reinstallere iOS eller om I har andre ideer herinde?

Takker ... Ask
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2016 - 10:56 #1
1) prøv en gang til fra itunes - bare uden sim-kort i tlf.
2) på dit link er der link til http://www.apple.com/dk/support/contact/ Der sidder normalt ret dygtige folk med inside-viden.
Avatar billede justask Nybegynder
23. marts 2016 - 21:34 #2
Hej

Tak for input ... jeg har prøvet iTunes en række gange, så det må være supporten jeg forsøger mig med så...

vh. Ask