Avatar billede ibnielsen Seniormester
22. marts 2016 - 02:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

windows 10 kan ikke læse mine sd-kort

windows 10 kan ikke læse mine sd-kort. Jeg har prøvet alle de hjælpefiler på nettet, jeg kunne finde. Jeg har indstalleret nye drivere. Enhedshåndtering viser ingen fejl.
Jeg har en hp elitebook 6930p, 64 bit, med en ekstra hd istedet for cddrev. Der sker intet, når jeg indsætter sdkortet i fronten af computeren. Jeg har prøvet med 3 forskellige sdkort.sdhc 8 gb, sdxc 128 gb og sdxc 64 gb, men intet sker.
Jeg har en Hama usb 2.0 cardreader 35 in 1. Når jeg sætter kortet i denne sker der heller ikke noget, den lyser lige blåt et sekundt, enhedshåndteringen finder fint readeren, og hvis jeg indsætter et compact flash disk på 128 mb, læses denne fint??
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2016 - 10:48 #1
win 10 fejl..

er dit sd kort af en type som readeren kender ? sdhc version x.xx ?
Avatar billede ibnielsen Seniormester
24. marts 2016 - 00:30 #2
jeg har selv løst problemet, jeg opdaterede med Hps sp45131 chipsettet for ricoh readeren, og det virkede
Avatar billede ibnielsen Seniormester
24. marts 2016 - 00:31 #3
eg har selv løst problemet, jeg opdaterede med Hps sp45131 chipsettet for ricoh readeren, og det virkede
Avatar billede ibnielsen Seniormester
06. maj 2016 - 08:22 #4
jeg formaterede det som drev