Avatar billede peterpeter Seniormester
21. marts 2016 - 14:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Musik til konfirmationspræsentation af billeder fra hele livet....

Kære alle

Skal snart til konfirmation og her skal vises en 3 min "film" med billeder fra konfirmanden blev født til i dag.
Meget rørende.
Sidste gang jeg gjorde det, brugte jeg sangen "Youll be in my heart" af Phil Collins fra Løvernes Konge.
Den er fantastisk til dette !!!

Men jeg kan jo ikke bruge den igen - så er der nogen, der kender en sang der vil være lige så god, smuk og rørende at have som baggrundsmusik ???

Tak
Avatar billede supertekst Ekspert
21. marts 2016 - 14:24 #1
"You will never walk alone"
https://www.youtube.com/watch?v=OV5_LQArLa0
Avatar billede peterpeter Seniormester
21. marts 2016 - 16:12 #2
Ja !!!
Et fantastisk valg med en fantastisk tekst - den er spot on !!!!
Men - der er en del fodbold freaks med og sangen giver for mange associationer til Liverpool !!!

Har du / I andre gode forslag ???

Tak
Avatar billede Lystfisker Seniormester
21. marts 2016 - 16:50 #3
Hej Peter

Hvor sukkersødt må det være? Hvad med
https://www.youtube.com/watch?v=Xg2vMrDzoXM

Jackson 5- I'll Be There lyrics

Mvh.
Avatar billede nemlig Professor
21. marts 2016 - 19:33 #4
Hejsa.

Jeg lavede film til mine 2 børns konfirmationer og gjorde brug af Kim Larsens "This is my life", sunget af Tine fra X-Factor.

https://www.youtube.com/watch?v=Hkcfh1Rap64
Avatar billede peterpeter Seniormester
23. marts 2016 - 09:31 #5
Tak for forslag og tak for flot video...

Spændende...

Hmm... Er stadig ikke helt tilfreds - Syntes ikke der er nogen der slår Phil Collins Tarzan sang ;-)

Men tak for hjlæpen.

Tak