Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2016 - 11:24 Der er 3 kommentarer

Realtek HD problemer med høretelefoner.

hej

kan ikke helt finde ud af om det er en fejl eller om det er mig der gør noget forkert.

Men når jeg sætter mine høretelefoner i foran på min pc, ser de ud til at de bliver registeret som normale højtalere :/

se her http://prnt.sc/aalv9z

Jeg har også slået det til så det er høretelefoner  http://prntscr.com/aalvz4

Men synes bare det hele lyder forkert inde i spil, som om det er lavet til, at der er to højtalere foran en :/

Har læst flere steder på nettet med det problem, men har ikke rigtig fundet en løsning. Har også prøvet at geninstallere det.

Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. marts 2016 - 12:20 #1
det første billede - sæt hak i 'headphone virtualization', og evt også i full-range speakers.
Og med headset skal spillet være alm stereo - 5.1 opsætning dur ikke, da du jo så mangler alt lyd bagved og netop kun får den del af lyden, der kommer lige forfra.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2016 - 12:27 #2
Har stereo i spil, der er bare blinde vinkler i lyden når du vender sig rundt, og så synes jeg også at lyden bliver så utydelil når man sætter headphone virtualization til :/

Er vant til at bruge et virtual surround sound headset, hvor der altid har været perfekt lyd hele vejen rundt.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. marts 2016 - 12:55 #3
Ok, jeg har ikke andre idéer.