Avatar billede rikkitikki Nybegynder
22. februar 2016 - 20:43 Der er 2 kommentarer

Redigere pivot tabel

Hej.

Jeg har et stort ark med en masse kunder og under dem produkter.
Altså flere "værdier".
Hvordan pakker jeg samtlige data "sammen" på en gang så subtotalen for kunde (øverste værdi) kun vises og produkterne under skjules?

Hjælp !!
Avatar billede bak Seniormester
24. februar 2016 - 11:23 #1
Højreklik på feltet 'Kunder' og vælg 'Expand/Collapse' og vælg igen 'Collapse entire Field'
Avatar billede rikkitikki Nybegynder
24. februar 2016 - 12:06 #2
Hej.

Mange tak, men jeg synes ikke, jeg har disse muligheder - hvad hedder det evt på dansk?