Avatar billede rkt2101 Nybegynder
21. august 2001 - 18:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

150 point for en musedriver!

Mit problem er at jeg har en PS/2 3 knaps mus(no-name), men når jeg bruger windows standard musedriver virker den 3. knap ikke (den i midten). Findes der en windows standard driver til en mus med tre knapper, og hvor finder jeg denne??
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
21. august 2001 - 18:38 #1
Ikke for 150 points, sæt ned til max. 60p !!
Avatar billede rkt2101 Nybegynder
21. august 2001 - 18:39 #2
hvofor
Avatar billede roenving Novice
21. august 2001 - 18:40 #3
Har du prøvet logitechs drivere, jeg tro bare du skal på www.logitech.com for at finde den -- jeg tror jeg har 10 disketter liggende, men hver gang jeg forsøger at putte dem ind i kablet har jeg svært ved at bruge kablet bagefter ;-)
hth
jes
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
21. august 2001 - 18:41 #4
Fodi det er åndsvagt at bruge 150p på et spørgsmål som er så let!

Det er ikke uden grund der står: 15 let 30 middel 60 points svær!

Pointtallet er ikke et symbol på hvor meget opgaven betyder for dig, men hvor svær den er at løse!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. august 2001 - 18:43 #5
Der findes ingen standart driver for 3 knaps mus, og det er slet ikke sikkert at den 3. knap er funktionel i windows! Der imod kan den godt være funktionel i nogle windows programmer der understøtter det.
Jeg har en ældre 3. knaps mus, hvor den 3. knap slet ikke er forbundet.
Avatar billede makse Nybegynder
21. august 2001 - 18:47 #6
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. august 2001 - 19:13 #7
Den midterste knap hedder scrollknappen ;o)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
21. august 2001 - 19:42 #8
Jeg vil ligesom roenving anbefale at du prøver at bruge Logitechs MouseWare. Her kan du indstille alt på din mus. Du kan finde MouseWare på http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles.cfm
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
21. august 2001 - 21:37 #9
Jeg har en Logitech Mouseware 9.27 på CD-Rom, der er alle de sidste nye features.
Som jeg med andre ord ikke bruger mere.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. august 2001 - 05:48 #10
rkt2101>> Er det en knap eller et scroll hjul?