Avatar billede Jensago Nybegynder
30. januar 2016 - 23:07 Der er 6 kommentarer

Lagerplads på min iphone 6

Min Iphone 6 (128 GB) er desværre ved at have fyldt sin lagerplads!!
Når jeg tjekker lagerpladsen på selve iphonen kan jeg se Musik, apps og  fotos kun fylder ca 56 GB
Når jeg tilslutter til itunes kan jeg se at udover fotos, Musik og apps fylder "dokumenter og data" omtrent det samme??
Hvad er "dokumenter og data" og hvordan kan jeg slette disse?
Avatar billede Blueeyez Mester
31. januar 2016 - 08:30 #1
indstillinger, generelt, lagring og brug af icloud, lagringsplads

så kan du se hvor meget plads hver app bruger .

alternativt kan du klikke dig ind på hver app og slette appen og hente den og derefter hente den påny så starter du på en frisk..
Avatar billede Jensago Nybegynder
31. januar 2016 - 09:26 #2
Det kan jeg godt se. Men problemet er at mine Apps tilsammen kun fylder ca 10 GB og dokumenter og data fylder som omtalt 56 GB? Hvad hulen er det for nogle data der fylder så meget?
Jeg er ikke en mobilhaj og sms'er ikke det vilde eller downloader videoer osv.
Hmmmm....
Avatar billede Blueeyez Mester
31. januar 2016 - 09:58 #3
Deler du apple id over flere enheder?
Avatar billede Jensago Nybegynder
31. januar 2016 - 10:01 #4
Ja
Avatar billede Blueeyez Mester
31. januar 2016 - 13:01 #5
okay for så er spørgsmålet jo om de deler noget?
Avatar billede Jensago Nybegynder
31. januar 2016 - 13:39 #6
De deler ikke noget der kan komme i nærheden af 56GB.