Avatar billede theklausster Nybegynder
28. januar 2016 - 10:17 Der er 5 kommentarer

(200 point)Be om en vurdering på mit Hifi system

Hej med jer.

Jeg har brug for Jeres hjælp.

Da mit nuværende system ikke bliver brugt, vil jeg gerne have der er en anden som kan få glæde af det. Jeg har samlet billeder samt specs over hvad jeg vil sælge.

Det skal siges, at det er blevet flyttet mange gange, så det har fået mange skrammer. Jeg har forsøgt og vise det på billederne.

Mht lyden ;D! - Det BLÆSER jo afsted, med super bass man kan mærke i gulvet fra den lækre 15" cerwin-vega sub. Alt virker som det skal her.

Jeg kunne ikke ligge alle billederne herind, så har smidt dem op i skyen her - http://devjakobsen.dk

Hvad kan jeg være bekendt at tage for::
a) Pris på sub?
b) Pris på receiver?
c) Pris på front og center?
d) Pris på bag højtalere?
e) en evt samlet pris?

Jeg giver 200 point til det bedste svar.
på forhånd tak
Avatar billede Blueeyez Mester
28. januar 2016 - 11:28 #1
hvad gav du for det? Hvor mange år er det? Hvad er den aktuelle pris i butikkerne, hvis det da ikke er udgået endnu?
Avatar billede theklausster Nybegynder
28. januar 2016 - 11:50 #2
Jeg tror ikke det kan fås i butikkerne mere. Det er oldschool.
mit bud er omkring 12k for det hele dengang.
Avatar billede Wally73 Mester
02. februar 2016 - 03:00 #3
Jeg tror desværre ikke du får meget for det.
Den dyre del har været forstærkeren, men der er sket en enorm udvikling på det område, så den i dag er håbløst forældet.
En surroundforstærker i dag har typisk HDMI-indgange og netværksforbindelse.
Forstærkeren kan måske, og med tryk på "måske", sælges for 300-500kr.

Din center og dine front højttalere er ret så billige og stod dengang nok i 500kr. per stk og i dag kan du typisk for 5 højttalere og en billig surroundenhed for 1000kr. der kan matche dem uden problemer, så de er praktisk ingenting værd.

Dine bag højttalere ses oftest anvendt som et par billige front højttalere fra den periode og stod måske i 1000kr. per stk dengang, men er igen ikke meget værd.

Din sub er vel egentligt ok, men er nok bedst at egnet til en teenager, der vil have noget bas på sit nuværende anlæg.
Jeg vil mene 300-500kr.
Avatar billede theklausster Nybegynder
02. februar 2016 - 08:04 #4
Hej Wally, tak for svaret.

Det er også cirka hvad jeg har skudt mit anlæg til. Dog forventer jeg mere for subben :)

Vil du ligge et svar ind til tråden? så giver jeg dig point.

Tak
Avatar billede Wally73 Mester
02. februar 2016 - 15:30 #5
Jeg er ikke interesseret i point, så behold dem bare. :)