Avatar billede madseksperten Nybegynder
24. januar 2016 - 23:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sitemap XML

Hej

Jeg sad lige og kiggede på denne side omkring sitemaps og xml:

http://www.sitemaps.org/protocol.html

Jeg er egentligt lidt i tvivl om hvor meget man skal skrive ind i forhold til ens side. Hvis man nu eks har en index side, hvor alle personer i verden har adgang til 5 sider, men når man opretter sig som bruger har man adgang til 20 sider. Er det så kun de 5 sider der skal med, og er det kun html sider? Her tænker jeg at der kan være fx 40 php sider, som bruges når man fx er logget ind som bruger.

Mvh Mads
Avatar billede Slater Ekspert
25. januar 2016 - 07:52 #1
Altså, sitemaps i den form er jo udelukkende beregnet til søgemaskiner, så det du skal medtage er hvad en søgemaskine skal (og kan) indeksere. Det betyder kun sider der ikke kræver brugerlogin.
Avatar billede madseksperten Nybegynder
25. januar 2016 - 09:27 #2
Ok super, mange tak for det. Smider du et svar?

Jeg vil lige reklamere for min anden tråd, da det er lidt noget skidt for mig.

http://www.eksperten.dk/spm/1008631

Mvh Mads
Avatar billede madseksperten Nybegynder
06. februar 2016 - 11:17 #3
Jeg lukker spørgsmålet. mvh Mads