Avatar billede moabou88 Mester
17. januar 2016 - 13:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

touchpad virker ikke i windows 10

Når jeg vil bruge min bærbar Acer aspire, virker min touchpad ikke, så snart jeg logger på windows 10, men inden jeg logger på, altså når jeg skal taske mit password ´, der virker min touchpad uden problemer, men så snart jeg har tastet password og jeg har logget på  forsvinder min mus/ touchpad.

Står nemlig og vil sende den til reperation, men kom til at tænke på at det vel ikke er touchpadedn der er i stykker.

Vel nemlig ikke betale 600 kr, hvis det viser sig det er e " program" fejl.

Mvh

beklager de lidt dårlige formuleringer.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. januar 2016 - 14:44 #1
Måske skulle du genindstallere Synaptik muse driveren
Avatar billede 220661 Ekspert
17. januar 2016 - 15:23 #2
Har du mus i ved siden af også?

Ved at man kan lave indstillinger i win 10 at hvis mus bliver sat i, så deaktiveres touchpad.
Avatar billede moabou88 Mester
17. januar 2016 - 16:54 #3
ja jeg bruger mus ved siden af.

Men touchpad virker heller ikke når jeg fjerner musen.

til Poko1

hvordan geninstallere jeg driveren. har forsøgt at søge efter den, men kan ikke finde den
Avatar billede 220661 Ekspert
17. januar 2016 - 17:10 #4
Virker den hvis du ikke har mus i ved start af computeren fra bunden af?
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. januar 2016 - 17:23 #5
Hvis du har en Driver CD eller en mappe med driverne skal du i kontrolpanelet programmer og enheder og fjerne den og derefter geninstallere den!
mendet er jo også muligt at du blot skal afbryde funktionen genstarte og genaktivere den
http://web.gratisupload.dk/f/8ux8htx1ir/
Fjern Flueben stop enhed genstart
PS kun et eksempel
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. januar 2016 - 17:30 #6
I øvrigt hvilken model?
Avatar billede moabou88 Mester
17. januar 2016 - 22:02 #7
det er en acer aspire s3 serie

jeg har ikke driveren på en CD.

bærbaren deaktivere ikke når en ekstern mus er tilsluttet.

har også prøvet at fjerne musen helt og genstartet, det ændrede ikke på noget.,
Avatar billede moabou88 Mester
17. januar 2016 - 22:05 #8
sorry. Jeg læste forkert.

Den var deaktiveret. Jeg har nu aktiveret den, og den funger igen.

gider du lægge et svar Poko1
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. januar 2016 - 06:59 #9
Bare luk selv :-)
Avatar billede moabou88 Mester
19. januar 2016 - 10:42 #10
okay
Avatar billede moabou88 Mester
19. januar 2016 - 10:42 #11
okay