Avatar billede tapdrup Nybegynder
21. august 2001 - 16:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gem Excel fil på skrivebord

Er der en som kan hjælpe mig, med nogle
tags, til at gemme en Excel fil direkte på skrivebordet når man trykker på et link.
Uden man behøver at bekræfte.
Avatar billede speedy Nybegynder
21. august 2001 - 17:17 #1
Det kan så vidt jeg ved ikke lade sig gøre, og heldigvis for det!

Hvis alle hjemmesider pludselig kunne strø om sig med filer hist og pist, ville det være et mareridt at surfe rundt på nettet.

Forestil dig du i forvejen har et fyldt skrivebord, og hvis der så dumper en masse filer ind på det, er det umuligt at sortere i hvad der er dit eget, og hvad der er \"spam\".

Så du skal nok ikke forvente at det kan lade sig gøre.

/SpEeDy
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2001 - 18:42 #2
Det kan formentligt lade sig gøre med ActiveX, og så er jeg forresten helt enig med speedy.
Avatar billede tapdrup Nybegynder
27. juli 2003 - 12:12 #3
ok