Avatar billede nora9000 Juniormester
05. januar 2016 - 09:23 Der er 3 kommentarer

Tv virker ikke

Hej

Jeg har et problem med at jeg mit tv ikke virker. Det skal lige siges, jeg ikke har mega meget forstand på sådan noget...

Nå men altså
-mit tv er fra Sony
-min tv-boks er fra triax
-jeg har et boxer kort i min tv-boks
-mit fiberbredbånd er Waoo.
-og så har jeg købt kanaler på Waoo's hjemmeside
-jeg har et antennekabel fra fiberbredbånd over til tv-boksen

Det tror jeg lige var det vigtigste info. Skriv hvis i mangler noget.

Okay... Hver gang jeg så tænder mit fjernsyn, går den over på en kanal, men skærmen er helt sort. Efter lidt tid, kommer der "intet signal" frem på skærmen..

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede madklub Guru
05. januar 2016 - 10:01 #1
Du skal skifte kilde (source).
Der går et HDMI-kabel fra dine bokse til fjernsynet.
Triax-boksen er måske i HDMI-1. Så skal du skifte til HDMI-1 for at se den boks.
Avatar billede thov Forsker
05. januar 2016 - 17:25 #2
Det er noget rod du har gang i.
Boxer er baseret på egen antenne og ikke kabel-tv, så du må nok vælge: Boxer eller Waoo.
Og er der tuner i Triax'en og søger du kanaler på den ?
Avatar billede nora9000 Juniormester
06. januar 2016 - 15:39 #3
Jeg skal lige tilføje: fiberbredbånd boksen er fra Waoo