Avatar billede bmhaj Praktikant
23. december 2015 - 00:28 Der er 5 kommentarer

Alle i combobox

Hej - har fået lavet en 'Alle' tekst i en combo boks, men forespørgslen levere ikke alle data.

Data er et simplet tal, og 'Alle' optræder som " "
Avatar billede terry Ekspert
23. december 2015 - 10:53 #1
Are you saying, that when you choose "Alle" you get " " in the  result and not a number?
Avatar billede terry Ekspert
23. december 2015 - 11:48 #2
If your not getting the correct result we'll need a bit more information. How are you filtering in the query for example ...
Avatar billede bmhaj Praktikant
23. december 2015 - 12:18 #3
I think the Query filter is the issue. How should this be done correctly?

Do you have an example?
Avatar billede terry Ekspert
24. december 2015 - 10:55 #4
You can find a dB with a number of examples here

http://www.experts-exchange.com/articles/5890/Adding-the-option-all-to-a-ComboBox.html

ComboAddAll.mdb
Avatar billede terry Ekspert
28. januar 2016 - 13:14 #5
?