Avatar billede Slettet bruger
21. december 2015 - 14:12 Der er 6 kommentarer

Er det den rigtige bærerbar?

Hej Folkens

Jeg har et kort spørgsmål. Jeg skal til at investere i en ny bærerbar computer og i den anledning vil jeg lige forhøre hos jer inden.

Bærerbaren skal bruges bl.a. til at køre programmer såsom Revit, Autocad og andre tunge programmer. Jeg kan se at der sidder 16 GB ram og et udmærket processor I7. Ellers også noget tekstbehandling. Jeg regner ikke med at spille på den, men hvis den kan det er det jo kun et plus.

Kan det passe at der også findes I7-procsessor som ren faktisk er så dårlig at det svarer til en I3/I5 processor?

Her er linket til dyret:
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=6138

Jeg synes man får rigtig meget ift. prisen - er i enige?
På forhånd tak.
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. december 2015 - 14:25 #1
http://www.eksperten.dk/spm/1007812
Var det ikke en ide at lukke nogle af dine tråde???
i øvrigt er det kun en Dual Core CPU!
Avatar billede MADOlsen Forsker
22. december 2015 - 13:48 #2
Du har endnu ikke (efter over 6 år) lukket et eneste af dine spørgsmål ... Så hvad skulle få folk til at tro, at du vil gøre det denne gang?
Avatar billede MADOlsen Forsker
22. december 2015 - 13:51 #3
http://www.eksperten.dk/spm/1007812
Så sent som for 11 dage siden oprettede du et spørgsmål, som folk brugte tid på at svare på. Og alligevel gad du ikke lige ulejlige dig med at følge op på det.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2016 - 17:15 #4
Lukker hermed tråden
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2016 - 17:26 #5
OK
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2016 - 17:26 #6
ok