Avatar billede anderslnielsen Nybegynder
18. december 2015 - 07:49 Der er 8 kommentarer

Reload af image på uformatteret SSD

Inden jeg starter et langt spørgsmål, med alle detaljer om hardware med mere, er hér den korte version.
Er det muligt at reloade et image (Acronis) på et uformatteret drev (SSD).
Jeg har forsøgt et par gange men Acronis meddeler:' Image needs to be relocated', men jeg kan ikke se den nye SSD drev på listen der dukker op.
På forhånd tak for svar.
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. december 2015 - 08:03 #1
Her er en billedforklaring hvor du øverst kan se hvorledes du kan se om dine Harddiske kan findes!
http://web.gratisupload.dk/f/8urhh66ve9/
Avatar billede anderslnielsen Nybegynder
18. december 2015 - 14:25 #2
Hej poko1
Tak for svar. Jeg har måske ikke udtrykt mig præcist nok, så her er mit simplificerede spørgsmål:
Er det muligt at reloade/installere et image på en harddisk der ikke er formatteret?
Vh Anders
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. december 2015 - 15:21 #3
Mit billede var for at få at vide om du kan se den i enhedshåndteringen og for at vise dig hvordan du kan få den vist!
Du kan nemlig ikke lave noget som helst med Harddisken hvis din Pc. ikke kan se den
så prøv først at lade din Pc. Finde den.
Avatar billede anderslnielsen Nybegynder
18. december 2015 - 15:38 #4
Det eneste jeg ønsker er at få svar på mit spørgsmål: Er det muligt at reloade/installere et image på en harddisk der ikke er formateret?
Hvis ikke det er muligt at få svar så kommer den lange version inden længe.
Vh Anders
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. december 2015 - 15:48 #5
Nej!!! Men den må gerne være ualokeret
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2015 - 22:46 #6
@anderslnielsen
Kan du åbne linket i #1 ?
Jeg spørger fordi jeg kan ikke, hverken i Firefox eller Chrome.
Browseren står bare og søger.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2015 - 22:47 #7
Ps. Jeg har lige prøvet 2 link i mit eget spørgsmål højere oppe, og der var ingen problemer.
Avatar billede anderslnielsen Nybegynder
01. februar 2016 - 05:24 #8
Jeg ville så hjertens gerne sige tak for svarene samt acceptere det sidste fra poko1, men jeg kan altså ikke finde nogen knap på indlægget, hvor jeg kan acceptere?