Avatar billede jhjorsal Mester
09. december 2015 - 20:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Print fra IPad til printer uden lan/wifi

Er ved at rådgive en ældre kollega omkring et pc køb, han har aldrig haft en pc, har ingen e-mail eller internet og er glad for sin trykknap telefon. Men han er nok ved at erkende at han har brug for at kunne tilgå sin bank, eboks og mail, og han vil gerne kunne printe ud. Jeg er så kommet til at tænke på om ikke det nemmeste og billigste for ham ville være at købe en iPad med simkort, men hvordan løser vi det med at printe ud, findes der nogle printere der kan printe ud uden lan/wifi forbindelse?
Avatar billede chalde Seniormester
09. december 2015 - 21:16 #1
Avatar billede jhjorsal Mester
09. december 2015 - 21:43 #2
Men som jeg læser det kræver AirPrint stadigvæk at printeren og iPad er tilsluttet samme netværk
Avatar billede store-morten Ekspert
09. december 2015 - 21:54 #3
Måske en bluetooth printer
Avatar billede store-morten Ekspert
10. december 2015 - 16:45 #4
Måske denne med Wireless direct:

Wireless direct er en direkte forbindelse mellem en mobil terminalenhed og printeren via WLAN.

http://www.aldi.dk/aldi_hp_officejet_5742_e_all_in_one_48_5_4678_20491.html
Avatar billede jhjorsal Mester
25. december 2015 - 23:33 #5
Store Morten, min kollega har droppet printer kravet, men lig et svar så får du pointene
Avatar billede store-morten Ekspert
28. december 2015 - 17:16 #6
Ok, kommer her ;-)