Avatar billede cyperbent Mester
09. december 2015 - 17:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ITunes starter af sig selv

Jeg oplever at når jeg starter Windows op, så starter ITunes også og jeg har været inde i indstillingerne for at se om jeg kan slå det fra, men ITunes figurer ikke inde under startprogrammer og når jeg klikker på det røde kryds så får jeg en besked om at der køres flere scriptprogrammer under ITunes.

Jeg håber at der er nogle som kan hjælpe med dette problem.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. december 2015 - 17:42 #1
Startprogrtammer er det programmer du ser i start mappen under programmer?

Prøv at skrive msconfig i søgefelt, og gå ind i start.
Måske er de i joblisten. Det er alt efter hvilket system man kører.

Hvis du ikke kan se det der, så prøv at hente CCleaner og installer den fra Piriforms side.

Når den er installeret gå i værktøjer og vælg opstart og gå i skemalagte opgaver.
Er der noget Itunes der er aktiveret her?
Avatar billede cyperbent Mester
09. december 2015 - 20:02 #2
Har prøvet, men kan desværre ikke se det i oversigten over startprogrammer.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. december 2015 - 20:12 #3
CCleaner skemalagte opgaver er det tjekket?
Avatar billede cyperbent Mester
20. februar 2016 - 17:29 #4
Problem løst
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2016 - 18:12 #5
Kunne du lige beskrive hvordan du løste det, så andre kan bruge din løsning?
Avatar billede cyperbent Mester
20. februar 2016 - 23:47 #6
Jeg geninstalleret ITunes
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2016 - 08:49 #7
Ok tak :-)