Avatar billede Slettet bruger
07. december 2015 - 21:52 Der er 4 kommentarer

Super god bærerbar til max 5500 kr

Hej alle

Idet jeg skal af med min stationær computer er jeg interesseret i en bærerbar. Jeg spiller ikke og men der tænkes at den også skal kunne bruges til programmer såsom Revit (modelleringsprogram i byggebranchen). Derfor skal bærerben mindst indeholde følgende specs:

Processor i7
16 GB ram
godt grafikkort

håber i kan anbefale et fint dyr til mig.

Mvh. nørden.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2015 - 22:03 #2
der starter priserne fra 7200 kr

Kræver jeg måske for meget for lidt penge?
Avatar billede Blueeyez Mester
08. december 2015 - 06:38 #3
Afhænger af hvor meget grafikkort du ønsker.. Dem jeg har valgt der burde have nogle grafikkort fra mellem klassen og op efter..
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2016 - 17:19 #4
tak for hjælpen