Hej Erik. Når du genstartede router, havde du så alle enheder tændt? Prøv at lukke alt der bruger internet ned, og genstart så din router. Når router er helt oppe at køre igen, så prøv at tænde dine enheder igen en ad gangen og se om det så falder på plads.
tror måske du har ip konflikt der driller dig. Det håber jeg det løser sig ved at tænde enhederne en ad gangen, så de falder på plads når router er tilbage.
hvis den trådløse kører på routeren ville jeg også søge i laptoppen eller kablet. Prøv at afinstallere netkortet (ikke slette drivere) og genstarte computer så det geninstalleres på ny. Se om du nu kan komme på. Prøv et andet netværkskabel eller set en anden laptop som du ved virker på kablet. Du kan se om dit netkort virker fysisk ved at åbne en command promt og pinge det. (kør-cmd- skriv "ping localhost" uden anførelsestegn)
prøv at systematisk indredse fejlen til enten router, kabel eller computer. du kan også resette routeren til fabriksindstillinger¨. Prøv også at åbne en kommand prompt og skriv "ipconfig /all" uden anførelsestegn) og tryk enter. Skriv ip´erne for standardgateway, dhcp server, dns server og din ip her.
1. Kan du give os et screendump af Netværk- og delingscenter Status for din forbindelse/detaljer skulle se nogen lunde sådan ud, lidt afhænge af din windows
afinstallere og genindstallere netkort: højreclick min computer, egenskaber, enhedshåndtering. find netkortet og højreklick, afinstaller (IKKE slette drivers). genstart computer og netkortet vil blive geninstalleret med alle drivere og protokoller.
du får ingen ip på dit netkort, kun på wlan kortet. det vil sige at det finder ikke din router. prøv at afinstallere og geninstallere det som jeg har sagt.
det er enten udgangen på routeren, prøv en anden. eller kabler/switch hvis du har en eller netkortet. har du prøvet at pinge det? (sorry havde ikke set sidste indlæg)
Microsoft Windows [Version 10.0.10240] (c) 2015 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes.
C:\Users\Erik>ping localhost
Pinging Cupido [::1] with 32 bytes of data: Reply from ::1: time<1ms Reply from ::1: time<1ms Reply from ::1: time<1ms Reply from ::1: time<1ms
Ping statistics for ::1: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, Average = 0ms
kan godt tilgå trådløs til 1 ssid har en tp-link av500 extender hvor jeg kan køre kablet gennem 220v stik og have et trådløs ssid i stuen men der får jeg kun en begrænset forbindelse. Så jeg er på trådløs til TDC routeren, men signalet er svag. Derfor extenderen, som jeg kabler til, det har fungeret til for få dage siden
TDC router: Microsoft Windows [Version 10.0.10240] (c) 2015 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes.
C:\Users\Erik>ping 192.168.1.1
Pinging 192.168.1.1 with 32 bytes of data: Reply from 192.168.1.1: bytes=32 time=3ms TTL=64 Reply from 192.168.1.1: bytes=32 time=1ms TTL=64 Reply from 192.168.1.1: bytes=32 time=4ms TTL=64 Reply from 192.168.1.1: bytes=32 time=2ms TTL=64
Ping statistics for 192.168.1.1: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 1ms, Maximum = 4ms, Average = 2ms
her er en ping direkte ti TDC router Microsoft Windows [Version 10.0.10240] (c) 2015 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes.
C:\Users\Erik>ping 192.168.1.1
Pinging 192.168.1.1 with 32 bytes of data: Reply from 192.168.1.1: bytes=32 time=3ms TTL=64 Reply from 192.168.1.1: bytes=32 time=1ms TTL=64 Reply from 192.168.1.1: bytes=32 time=4ms TTL=64 Reply from 192.168.1.1: bytes=32 time=2ms TTL=64
Ping statistics for 192.168.1.1: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 1ms, Maximum = 4ms, Average = 2ms
C:\Users\Erik>ping 192.168.1.1
Pinging 192.168.1.1 with 32 bytes of data: Reply from 192.168.1.1: bytes=32 time=70ms TTL=64 Reply from 192.168.1.1: bytes=32 time=280ms TTL=64 Reply from 192.168.1.1: bytes=32 time=187ms TTL=64 Reply from 192.168.1.1: bytes=32 time=94ms TTL=64
Ping statistics for 192.168.1.1: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 70ms, Maximum = 280ms, Average = 157ms
når din ping til routeren bliver så høj er det fordi den har travlt med at flytte pakker in og ud. normalt vil en ping til routeren være mindre eller lige 1 ms
det kan være udgangen på routeren, dit netstik, netkortet eller windows fejl. et rigtig langt skud er, prøv at se om du har update KB3097877 som har lavet en masse lort på en masse computere, og afinstaller det. ellers pøv med en system restore til når det virkede. prøv evtl at tage den med til et andet sted og pløk den ind der, for at isolere fejlen, og pløk en anden laptop in din router.
lol.... kør i hvertfald noget online scanning, og win10 laver en masse lort på en masse computere, jeg har taget det af igen og venter et halvt år. held og lykke og god jul da xD
Make use of the very same Email ID and Password to Login Musically Account. https://musicallylogin.us/ Now, you will certainly get the Musically Sign in web page. Users could erase their account.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.