Office findes i øjeblikket i to versioner:
2013/2016 for Office 365
og
2013/2016 for Office Suite
førstnævnte er en abonnementsordning, hvor man aktiverer den med brugernavn og password.
Nr. 2 er den klassiske, hvor man installerer den med en produktnøgle.
Der er ret stor forskel på installationen af de to versioner - i den sidste, klassiske, kan du nemlig selv vælge hvilke produkter du vil installere.
Det kan man også i den første - men det er møj besværligt. Det kræver at du sætter dig ind i, hvordan installationen foregår for "deployment".
Jeg gætter på det er denne version du har erhvervet.
I så fald er et godt startsted
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=49117 - men det er blot en del af opgaven. Du skal selv skrive en XML fil med info om de produkter du ønsker installeret, og det er temmelig svært, hvis ikke du ved noget om XML filer i forvejen. Formatteringen af XML filen kan du læse om her:
https://technet.microsoft.com/en-us/library/jj219426(v=office.15)
Med udgangspunkt i at dit ønske er at køre outlook 2007, fordi "det er den du kender", gætter jeg på at du næppe har en chance for at gennemskue XML filen.
Men et forslag til en "omgåelse", kunne være at forsøge at installere din 2016 først, og bagefter installere Outlook fra office 2007 - jeg har ikke prøvet det, men det kan ske outlook 2007 så er i stand til at "overskrive" den ny...