Avatar billede hage Nybegynder
18. januar 2000 - 17:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjemmelavet Pulldown menu

Jeg er ved at lave et online kalendersystem, og skal bruge en pulldown menu med dag, dato og Œrstal m.m.
Er der nogen, der ligger inde med et script, der fungerer ligesom menutr¾et pŒ http://www.script.dk/arkiv/javascript/menutrae/menutrae.html dog med den undtagelse, at menuen flapper ud pŒ en mouseOver?
Koden skal desuden v¾re meget generisk, idet indholdet (dagene, Œrstal osv.) bliver genereret af PHP. Resultatet skulle gerne ende med en linie fx. "Tirsdag d. 18. januar 2000", hvor "tirsdag", "18", "januar" og "2000" hver i s¾r er en menu, der forsvinder onMouseOut.
Avatar billede olebole Juniormester
19. januar 2000 - 11:00 #1
Ka' du nu ikke spørge din gamle klassekammerat - din gamle'Spasser' ;-)
Jeg HAR faktisk det der script liggende. BRB
Avatar billede hage Nybegynder
19. januar 2000 - 11:07 #2
Hva' så med at lufte noget kode - så må du til gengæld få den fedeste online kalender GRATIS!!! http://www.minKalender.dk
Håber det går godt!
Avatar billede olebole Juniormester
20. januar 2000 - 08:07 #3
'BRB' er vist så meget sagt…er ved at skrive en til dig.
Fed kalender…GRATIS - med scriptfejl og det hele…LOL!
Skal du skrive af, skal du gøre det ordentligt:

function onTop(){
    document.form.Email.focus(); setTimeout("onTop()",200);
}
onTop();

Det forstår IE ikke! Du skal skrive:

function onTop(){
    self.focus(); setTimeout("onTop()",200);
}
onTop();

Så fokuserer vinduet 5 gange i sekundet. Det er jo en ren gavebod det her…hehe. Hils på Space,
Ole
Avatar billede hage Nybegynder
31. januar 2000 - 11:55 #4
Denne tråd lukkes...