Avatar billede ankerhugo Nybegynder
16. september 2015 - 13:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Paragon

Er der nogen der ved om man kan bruge et usb flashdrev i stedet for CD/DVD
i den gratis udgave af Paragon.
Skyldes at min PC ikke har DVD drev
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
16. september 2015 - 13:11 #1
Den skal bruges til at starte op med,
Har en ekstern harddisk
Avatar billede claes57 Ekspert
16. september 2015 - 15:48 #2
paragon er et firma, der har en masse software...
Drive Backup 9.0 express, fx - Both types of recovery enviroinments can be created as a bootable CD/DVD or USB flash memory.

Lav den i linux - den er mindre, og virker helt lige så godt. Og test nu endelig usb-stick før du skal bruge den - det er dumt at tro, at det virker, og så sidde med en defekt usb når den skal bruges.
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
16. september 2015 - 16:46 #3
Takker
Skal nok passe på
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
16. september 2015 - 16:47 #4
Kom jeg nu til at give mig selv point ???
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
16. september 2015 - 22:22 #5
Supplement
Kan man have bakup af 2 forskellige computere på den samme eksterne harddisk.
Tænker på om paragon måske formaterer inden den laver kopi af den interne harddisk.