Avatar billede tnla Mester
12. august 2015 - 01:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tastatur knapper i løskøb?

Jeg har en bærbar HP, hvor 4 bogstav knapper mangler. Det virker ikke til at bærbare har standard /universal tastaturer, men jeg gad alligevel vide, om man købe knapper enkeltvis nogen steder? Hvis hele tastaturet skal udskiftes, bliver det jo nok en dyr omgang :/
Avatar billede finb Ekspert
12. august 2015 - 13:42 #1
Køb en død HP på ebay
og tag derfra
Mvh finb
Avatar billede tnla Mester
11. oktober 2015 - 00:28 #2
Ok, det endte nu med jeg solgte den, men tak for forslaget. Bare smid et svar..
Avatar billede tnla Mester
26. oktober 2015 - 03:40 #3
Lukker.