Avatar billede Munk89 Nybegynder
05. august 2015 - 11:37 Der er 3 kommentarer

Periferiudstyr

Hvad er folkets opfattelser af Razer udstyr kontra SteelSeries og ROCCAT?

Jeg står og skal udskifte hele mit setup, og har endnu ikke benyttet mig af Razer, men overvejer at give den hele turen fra eksempelvis det her udvalg: http://geekunit.dk/shop/razer-672s1.html

Mine betænkeligheder går selvfølgelig på, at Razer er væsentligt dyrere. OGSÅ end SteelSeries, som jo trods alt er næsten lige så stor en producent.

Glæder mig til at høre jeres indspark!
Avatar billede claes57 Ekspert
05. august 2015 - 15:40 #1
uanset valg af udstyr (bare det er kablet), så vil det reagere langt hurtigere end du kan. Så hop kun på den dyreste, hvis du tror, det kan styrke dit selvværd - det gør ingen forskel i spil.
Avatar billede whiteraven_gl Juniormester
05. august 2015 - 17:14 #2
Meget en smags sag men syns Razers gear er en bedre kvalitet end Steel Series måske lige minus headset.

F.eks. kig på deres mus her er Razers IMO klart bedre finish med deres tynde sort gumi overtræk mod plast looket på Steel serie mus.

På den anden side syns jeg mange gang Razer har et wanna be cool design som ofte ikke er så fedt som det gerne vil være men det er jo en smags sag. Med skrigende farver og sjove former.

Hvilket også gør at en del Razer mus er lidt 'underlige' at holde på. Og det ligger ikke så godt som f.eks. en Mad Cats/Logictech.

Men på den andenside har jeg aldrig købt et sæt af devices har i perioder haft logitech mus og keyboard men mere tilfælde end en master plan.

Men pt. er det Astro headset, logitech mus og et eller andet keyboard med lys og marko på min desktop...
Avatar billede Munk89 Nybegynder
07. august 2015 - 13:27 #3
Nice! Tak for jeres svar. Fedt med forskellige perspektiver! Og fedt, at du kører med astro. Jeg så dem faktisk samme sted: http://geekunit.dk/shop/astro-gaming-836c1.html - og tænkte de så svedige ud. Men også rimelig pricy!